Често задавани въпроси (FAQ)
?
Как да поръчам онлайн?

Поръчките се правят през сайта https://www.elemento.bg

 

След като харесате продукти от Elemento, те се добавят в кошницата, която се намира в горната част на страницата в дясно. Системата показва кои са следващите стъпки за завършване на поръчка.

 

Всяка поръчка се потвърждава по телефон. След като приключите поръчка през сайта, консултант на Elemento ще се свърже с Вас за потвърждение на зададените по нея детайли.

 

Поръчка може да бъде направена и по телефон. За целта може да използвате посоченият за контакт номер на Клиентски Център.

 

?
Предлагате ли продукти на изплащане?

Всички продукти над определена стойност  могат да бъдат закупени на изплащане. Elemento използва услуги за предлагане на стоки на изплащане на TBI BANK.

?
Каква е стойността на доставката?

Поръчките направени през https://www.elemento.bg са безплатни и се доставят единствено до точен адрес на Клиента.

?
Живея е малко населено място. Може ли да се изпълни доставка до там?

Работим с различни куриерски фирми, които доставят в диапазон от понеделник до събота. Всички градове се обслужват ежедневно, а в най-малките населени места доставката се осъществява в определени дни от седмицата в зависимост от разписанието на куриера.

?
Може ли доставката да бъде извършена в почивните дни или в извън работно време?

Доставката се извършва в стандартно работно време от 8.00 до 18.00 часа. Ако Клиента не може да приеме доставката в определен ден, то тя може да бъде преместена в рамките на една седмица в подготвящ за Клиента ден.

?
Какво става ако поръчаните от мен продукти не ми харесат?

Всеки получен продукт може да бъде върнат в рамките на 14 дни от неговото получаване. Връщането е безплатно и Клиента не дължи сума за куриерска услуга. След като поръчката бъде доставена и получена от Клиента при евентуален иск за връщане на продукта първо е необходимо да се свържете с нас. Всички заявки за връщане на продукт трябва да бъдат изпратени по имейл – contact@elemento.bg

 

 

След като искането бъде получено, наш Консултант уточнява с Клиента подходящ ден за вземане на артикула. Този ден е възможно да бъде насрочен единствено в диапазон от понеделник до петък.  Клиента се задължава да предаде на куриера закупеният от него артикул в не нарушена опаковка и същият вид, както е бил получен.

 

 

След като артикула бъде върнат на куриера сумата заплатена по продукта от страна на Клиента ще бъде върната в пълен размер по банков път.

?
Как да заплатя поръчаният от мен продукт?

След като продукта бъде добавен в кошницата системата показва, кои са възможните методи на заплащане. Към всяка направена поръчка се издава проформа фактура с детайли за плащане. Разплащателните методи, които предлагаме са плащане по банков път, плащане чрез системата на Epay.bg с банкова карта, плащане чрез системата на EasyPay с код, който автоматично се генерира.

?
Може ли да поръчам с експресна доставка?

Не предлагаме възможност за експресна доставка. Поради спецификата, асортимента и обема на пратките всички артикули се доставят в конкретен срок, който е зададен в описанието на продукта.

?
Защо не мога да заплатя с наложен платеж?

Поради спецификата, обема и сложната логистика плащане, чрез наложен платеж не е възможно. Наложен платеж е възможен само за артикули на стойност под 50 лева.

?
Как да съм сигурен, че заплатената от мен стока ще бъде доставена?

За улеснение на Клиента предлагаме различни системи на разплащане, но всички плащания се получават по банков път. Всяко плащане се осъществява на база номер на поръчка през сайта или издадена от наша страна проформа фактура.

Проформа фактурата е документ с юридическа стойност, който представлява основание за извършване на авансов банков превод.

?
Получих си пратката, но има части които липсват?

Възможно е ако артикулът е прекалено голям или включва множество компоненти доставката да бъде изпълнена на няколко пъти. Стараем се дори при наличието на много на брой пакети, всичко да бъде доставено наведнъж, но в зависимост от някои логистични особености има случаи, когато доставката може да бъде осъществена в няколко поредни дни.

Къде мога да видя предлаганите от Вас продукти?

?
Къде мога да видя предлаганите от Вас продукти?

Продуктите на Elemento могат да бъдат разгледани изцяло онлайн.   

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас