Градински комплект с възглавници, три части, полиратан, сив
- Кат. номер: ЕМ44480
Нашият комплект мека мебел от полиратан съчетава стил и функционалност и ще бъде централна точка във вашата градина, вътрешен двор или тераса. Комплектът мебели за отдих от полиратан е предназначен за използване през цялата година.
Благодарение на устойчивия на атмосферни влияния и водоустойчив PE ратан, нашият градински комплект за отдих е лесен за почистване, здрав и подходящ за ежедневна употреба. Градинският комплект мебели има здрава, прахово боядисана стоманена рамка, която е много издръжлива. Също така е лек, което го прави лесен за местене. Табуретката може да се мести, за да отговори на вашите нужди. Включени са плътни, подвижни възглавници за седалките и за гърба, за да бъде осигурен максимален комфорт при седене. Лесните за почистване калъфи от полиестер със скрити ципове могат да бъдат отстранени и измити, ако е необходимо. Нашият модулен комплект от полиратан може лесно да се мести, за да отговори на всяка обстановка!
Доставката включва 1 триместен диван, 1 табуретка, 1 масичка за кафе, 3 възглавници за седалките и 3 възглавници за облягане. Забележка: Препоръчваме покриването на комплекта при дъжд, сняг и студ.
- Цвят на PE ратана: Сив
- Цвят на възглавницата: Тъмносив
- Материал: PE ратан + прахово боядисана стоманена рамка
- Материал на калъфката: 100% полиестер
- Размери на триместния диван: 180 x 58 x 58 см (Ш x Д x В)
- Ширина на седалката: 176 см
- Дълбочина на седалката: 56,5 см
- Височина на седалката от земята (без възглавница): 32 см
- Размери на табуретката: 58 x 55,5 x 30 cм (Д x Ш x В)
- Размери на масата за кафе: 70 x 45 x 32 см (Д x Ш x В)
- Дебелина на възглавницата за сядане: 5 см
- Дебелина на възглавницата за облягане: 8 см
- Дебелина на възглавницата за табуретката: 4,5 см
- Доставката включва:
- 1 x Триместен диван
- 1 х Табуретка
- 1 х Маса за кафе
- 3 x Възглавници за сядане
- 3 х Възглавници за облягане
Поръчките направени през https://www.elemento.bg се доставят единствено до точен адрес на Клиента. Условията по доставката се уточнвяват по телефон от служител на магазина. Стараем се да приложим промоционална безплатна доставка на възможно най-голям продуктов асортимент.
След като продукта бъде добавен в кошницата системата показва, кои са възможните методи на заплащане. Към всяка направена поръчка се издава проформа фактура с детайли за плащане. Разплащателните методи, които предлагаме са плащане по банков път, плащане чрез системата на Epay.bg с банкова карта, плащане чрез системата на EasyPay с код, който автоматично се генерира. Може да изберете и опция за закупуване на продукт на изплащане.
Как да поръчам онлайн?
Поръчките се правят през сайта https://www.elemento.bg
След като харесате продукти от Elemento, те се добавят в кошницата, която се намира в горната част на страницата в дясно. Системата показва кои са следващите стъпки за завършване на поръчка.
Всяка поръчка се потвърждава по телефон. След като приключите поръчка през сайта, консултант на Elemento ще се свърже с Вас за потвърждение на зададените по нея детайли.
Поръчка може да бъде направена и по телефон. За целта може да използвате посоченият за контакт номер на Клиентски Център.
Предлагате ли продукти на изплащане?
Всички продукти над определена стойност могат да бъдат закупени на изплащане. Elemento използва услуги за предлагане на стоки на изплащане на TBI BANK.
Каква е стойността на доставката?
Поръчките направени през https://www.elemento.bg се доставят единствено до точен адрес на Клиента. Условията по доставката се уточнвяват по телефон от служител на магазина. Стараем се да приложим промоционална безплатна доставка на възможно най-голям продуктов асортимент.
Живея е малко населено място. Може ли да се изпълни доставка до там?
Работим с различни куриерски фирми, които доставят в диапазон от понеделник до събота. Всички градове се обслужват ежедневно, а в най-малките населени места доставката се осъществява в определени дни от седмицата в зависимост от разписанието на куриера.
Може ли доставката да бъде извършена в почивните дни или в извън работно време?
Доставката се извършва в стандартно работно време от 8.00 до 18.00 часа. Ако Клиента не може да приеме доставката в определен ден, то тя може да бъде преместена в рамките на една седмица в подготвящ за Клиента ден.
Какво става ако поръчаните от мен продукти не ми харесат?
Всеки получен продукт може да бъде върнат в рамките на 14 дни от неговото получаване. След като поръчката бъде доставена и получена от Клиента при евентуален иск за връщане на продукта първо е необходимо да се свържете с нас. Всички заявки за връщане на продукт трябва да бъдат изпратени по имейл – contact@elemento.bg
След като артикула бъде върнат на куриера сумата заплатена по продукта от страна на Клиента ще бъде върната в пълен размер по банков път.
Как да заплатя поръчаният от мен продукт?
След като продукта бъде добавен в кошницата системата показва, кои са възможните методи на заплащане. Към всяка направена поръчка се издава проформа фактура с детайли за плащане. Разплащателните методи, които предлагаме са плащане по банков път, плащане чрез системата на Epay.bg с банкова карта, плащане чрез системата на EasyPay с код, който автоматично се генерира.
Може ли да поръчам с експресна доставка?
Не предлагаме възможност за експресна доставка. Поради спецификата, асортимента и обема на пратките всички артикули се доставят в конкретен срок, който е зададен в описанието на продукта.
Защо не мога да заплатя с наложен платеж?
Поради спецификата, обема и сложната логистика плащане, чрез наложен платеж не е възможно. Наложен платеж е възможен само за артикули на стойност под 50 лева.
Как да съм сигурен, че заплатената от мен стока ще бъде доставена?
За улеснение на Клиента предлагаме различни системи на разплащане, но всички плащания се получават по банков път. Всяко плащане се осъществява на база номер на поръчка през сайта или издадена от наша страна проформа фактура.
Проформа фактурата е документ с юридическа стойност, който представлява основание за извършване на авансов банков превод.
Получих си пратката, но има части които липсват?
Възможно е ако артикулът е прекалено голям или включва множество компоненти доставката да бъде изпълнена на няколко пъти. Стараем се дори при наличието на много на брой пакети, всичко да бъде доставено наведнъж, но в зависимост от някои логистични особености има случаи, когато доставката може да бъде осъществена в няколко поредни дни.
Къде мога да видя предлаганите от Вас продукти?
Къде мога да видя предлаганите от Вас продукти?
Продуктите на Elemento могат да бъдат разгледани изцяло онлайн.
Всичко продукти представени в каталога на Елементо БГ са налични на склад и се предлагат с различен срок на доставка, който ще бъде уточнен от служител на магазина. Изключение правят някои модели мека и корпусна мебел, които се правят по индивидуална поръчка за Клиента. Възможно е от момента на входиране на поръчката, до нейното потвърждение и заплащане, продукта да бъде изчерпан, като наличност, но тъй като артикулите са серийно производство наличността им на склад постоянно се обновява. Всяка поръчка се потвърждава по телефона от служител на магазина, след което се заплаща от Клиента (ако опция наложен платеж не е допустима по съответния продукт). В случай, че Клиента реши да заплати преди поръчката да бъде потвърдена по телефон и артикула се окаже изчерпан, заплатената сума се възстановява на деня по банков път или се изчаква наличност при следващо зареждане, което обикновено е не повече от 10-15 работни дни.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
Търговската гаранция е предоставена от фирма Бутик Хоум Трейдинг ЕООД, България, гр. Варна, р-н Одесос, ул. Преслав 39, ет. 1 и важи за срок от 24 месеца от датата на закупуване на стоката, на територията на Република България. Този гаранционен срок е валиден при правилна експлоатация и поддръжка на мебелите, съоръженията, градинските мебели и артикули. Ако получите дефектна стока по наша вина, то тази стока може да бъде подменена или да ви се възстановят сумите платени за нея.
Ако възникне проблем с продукт, моля да ни сигнализирате на имейл contact@elemento.bg или да се свържете с нас на 0882 44 07 42
Търговската гаранция покрива дефекти проявили се въпреки правилната мебелите, съоръженията, градинските мебели и артикули. За правилна употреба спазвайте инструкциите упоменати по –долу в търговската гаранция.
Проявени дефекти даващи основание за рекламация:
- Гаранцията покрива дефекти в материалите и изработката на компонентите от, които са изградени мебелите.
- Гаранцията важи само при употреба на изделията в домашни условия и при обичайните експлоатационни условия.
Гаранцията важи за корпусната част на мебелите, като основа и рамка.
Търговската гаранция не важи в следните случаи:
- Гаранцията не важи за артикули, които са били неправилно съхранявани или сглобени, използвани не по предназначение или извън обичайния начин, почиствани по неподходящ начин или с неподходящи препарати.
- Гаранцията не покрива нормалното износване, нараняване или издраскване, изсветляване на материалите от слънчево греене или други светло и топло източници, както и повреди възникнали вследствие на механичен удар или друго външно въздействие.
- Гаранцията не важи ако изделията са използвани на открито и във влажни помещения с изключение на артикулите, които са предназначени за външно използване.
- Гаранцията не покрива случайна или умишлена повреда.
Метод за удовлетворяване на гаранционните претенции:
Поправяне не дефекта чрез ремонт на артикула в срок до 30 дни от датата на приемане на гаранционната претенция при условие, че последното е възможно. Ако има повреда по продукта, която може да бъде констатирана, като повреда причинена по време на транспорта в това число драскотини, скъсана дамаска или счупен елемент, гаранционните условия ще покрият възможност за замяна на продукта с нов или анулиране на поръчката с последващо пълно възстановяване на сумата. В случай на елемент който може да бъде поправен/ремонтиран последното трябва да бъде потвърдено от търговеца, като възможност, тъй като щети причинени от транспорта, както и леки наранявания технически не подлежат на възможност за ремонт. В този случай ще се извърши замяна или анулация на поръчката по желание на клиента.
Ако поправката е невъзможна – следва замяна на стоката с друга от същия вид или анулация на поръчката.
В случай на липса на същата по вид стока, следва замяна с друга по избор на клиента. В случай на разлика в цената, същата следва да бъде заплатена от него.
Всички претенции произтичащи от Търговската гаранция, следва да бъдат предявявани устно или писмено след предоставяне на следните документи: документ за покупка (касова бележка), фактура, номер на поръчка и въз основа на изчерпателно и коректно попълнен и подписан ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ. Продуктът, предмет на рекламация, трябва да бъде представен в подходящ (почистен) вид и по възможност в оригинална опаковка. Ако дефекти по продукта бъдат констатирани още при отварянето на продукта, следва продукта да не бъде сглобяван и търговецът да бъде информиран в най-кратък срок.